Klachtenbeleid
Hoe kan ik een klacht indienen?
Het spijt ons te horen dat je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij streven ernaar klachten te voorkomen, maar mocht je toch een klacht hebben, laat het ons dan weten. Je kunt ons bereiken via:
📞 085 070 27 00
📧 info@ecopuur.nl
Wanneer wordt mijn klacht behandeld?
Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen inhoudelijk op je klacht te reageren.
Hoe gaat Ecopuur om met klachten?
Wij nemen klachten zeer serieus en zien ze als een kans om onze producten en service te verbeteren. Zodra wij een klacht ontvangen, zoeken we naar een passende oplossing en doen we er alles aan om herhaling te voorkomen.
Heb je een tip voor ons?
Heb je geen klacht, maar wel een suggestie om onze webshop of service te verbeteren? We waarderen je feedback en horen graag je ideeën! Neem gerust contact met ons op.